jonatan hjerta skorpan

det finns många personer som har en del av mitt liv, många människor som jag hela tiden tänker på oerhört mycket. många människor som jag älskar helt enkelt. en av de som jag betyder lite extra är min äldsta vän. vi har känt varandra hela våra liv. eller ja iaf hela mit liv eftersom jag är två år yngre. vi har varit vänner innerst inne hela tide oavsett om vi kanske inte visat det på bästa sätt under alla dessa år. men vi vet att vi alltid funnits där för varandra.

och jag vill att du än en gång ska veta att, elin andrejev, din lilla ryss, i love you, ja helt enkelt, jag älskar dig för den du är. och jag finns alltid här för dig, när du än vill prata eller göra vad som helst så finns jag här för dig. jag älskar dig elin (läs: jonatan) du har en stor plats i mit hjärta. och ingen kan ta den ifrån dig!



jonatan hjerta skorpan


Kommentarer
Jag heter jonatan

skorpan nu gör du mig blödig! älskade vän! du betyder allt för mig och jag är överlycklig att vi fått tillbaka vår vänskap som när vi var små. lämnar dig aldrig. hjärtat mitt <3

2009-09-30 @ 16:53:13
Titta in på min blogg http://elinandrejev.blogg.se/

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0