flickan som lekte med elden

läste just ankan blogg.. jag blev avundsjuk.. jag skulle också vilja ha en såndär "nöjd-dag".. men nej.. dagen började med att jag mådde illa. jag orkade iallafall upp ur sängen och till skolan, men längre än så kom jag inte. hade en lektion som jag klarade av hyffsat bra. lite trött bara. sen blev det lunch, inte bra. okej maten var godd men jag mådde bara mer och mer illa och blev mer och mer yr. inte bra helt enkelt, med tanke på att jag har väldigt lätt för att svimma och dessa symptom är de jag brukar känna innan det händer. gick tillbaka till skolan och trodde/hoppades att jag kunde klara av en lektion till för att sedan åka hem fort som satan och sova. men nejnej, mamma fick vara räddaren i nöden och komma till skolan för att skjutsa hem mig. tänk vad mina föräldrar måste stå ut med, men jag älskar dom och uppskattar allt dom gör för mig. ja helt enkelt, jag åkte hem och sov i någon timme för att sedan vakna upp och se filmen Tillsammans, mycket bra! kollat idol och svenska hollywoodfruar har jag gjort också, duschat och nu blir det sova igen. eller nej, jag ska nog läsa lite i flickan som lekte med elden, såg ju filmen igår på bio med elin aka. jonatan, sjukt bra, lite spåra i slutet men helt grym ändå. och en sak till... jag såg reklamen för snabba cash innan filmen började, den verkar bli helt sjukt grym. kommer bli så kul att se den eftersom jag typ själv är med i en boken/filmen, eller va säger ni? haha vissa vet va jag menar!


nej nu har jag bara babblat på, avundsjuk på ankan var det, btw så saknar jag henne. hon är den av mina vänner som jag träffar minst, eller ja nu menar jag utav de fem, hon går inte i min skola, och bor inte jätte nära mig, så ja jag saknar dig älskling <3

flickan som lekte med elden var det!!!

Kommentarer
Jag heter Angelica

åh lilla JW jag saknar dig också!! <3

2009-09-29 @ 07:33:04
Titta in på min blogg http://schpanki.blogg.se/

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0