det är klart.

hur många gånger ska man behöva gå igenom samma sak för att lära sig. jag trodde jag lärde mig efter första gånger men tydligen inte. hur många gånger ska jag behöva tro och inbilla mig att alla är äkta när ska ajg fatta at alla lever i sin egna bubbla. hur lång tid ska det ta innan alla fattar att människan är en patetisk varelse som går runt på jorden och tror att det är bättre an allt annat? när ska jag lära mig att livet inte existerar. ingenting finns på riktigt. allt är bara en påhittad komidi där det är den svagaste personen som hela tiden blir tramad av dom andra.

när ska jag lära mig att börja leva efter den påhittade sagan?

Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0