söndagsmyyyss.

var och fikade med ankan och pratade om livet, det va supermysigt. tack för ikväll älskling :)
sen kom jag hem, inte lika kul. så fort man inte har något att göra så börjar man tänka på allt man borde göra. jag får liksom aldrig orken att ta tag i saker som egentligen är jätte viktiga att göra. menmen!


imorn.. ska jag städa, japp hela huset ska jag städa, måste rensa bland alla mina kläder också, ser ut som en enda stor röra i klädkammren.

nej nu ska jag äta lasange och kolla på tv. kl 21 är det ju en superbra film på tv4.

godnatt, hajdooo

Kommentarer
Jag heter Angelica

tack du min lilla älskade vän ! <3

2009-10-12 @ 20:58:02
Titta in på min blogg http://schpanki.blogg.se/

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0