imorgon kommer boli en spännande dag..

till att börja med ska jag väl lyckas vakna i tid.. kan bli lite svårt med tanke på hur svårt jag har haft för att kliva upp ur sängen de senaste dagarna. men om jag gör det väntar första handledarmöte med Fisher imorn kl 12.00. efter det blir det en snabb lunch. för att sedan skriva ett viktigt prov (har däremot inte pluggat till det som om det vore ett viktigt prov), därefter ett till viktigt möte, men denna gång gäller det min kurs i specialidrott. efter det ska jag väl kanske närvara på de andra lektionerna och sedan hem snabbt fixa och trixa lite och sen iväg på personalfest. hmm, låter som en helt okej fredag.

nej nu ska jag duscha och sedan läsa igenom mina anteckningar inför provet.
hajdooo

Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0