dålig uppdatering.

ja.. jag vet. dålig uppdatering men jag har en anledning. mitt internet på min data har gett upp. och jag vet inte riktigt hur jag ska gå till väga eftersom att min kära papie är på andra sidan jordklotet, så ja ajg får vänta en vecka till tills han kommer hem.

iaf, helgen har väl varit helt okej. inte överdrivet rolig, men helt okej. jag har ju insett att jag inte är något stort fan av att gå ut i stan eftersom det är så sjuuuukt jobbigt att ta sig hem. men i fredags hade jag tur ändå. fick ju trots allt bli ett hemsläpp ;)

nej idag är det söndag... har lite söndagsångest som vanligt, men det är ju allt det är med skolan liksom, men imorn blir jag hemma. hmm, kanske inte har världens bästa anledning av att vara hemma imorn men så är det iaf.

nej.. nu ska jag dra mig mot märsta, sen sigtuna för att fika med ankan och prata om livet.

hajdooooo !


Kommentarer
Jag heter ean

du får vara mitt hemsläp anytime darling! :)

<3

2009-10-11 @ 20:57:33
Titta in på min blogg http://elinandrejev.blogg.se/

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0