tråkigt...

Höger- eller vänsterhänt: Högerhänt
Humör just nu: Åh, den va svår. Skadeglad, skulle jag säga. Jag älskar att hata!
Favoritgodis: Choklad
Är det nåt du absolut inte äter: Spenat
Kläder just nu: Mjukiskläder
Musik just nu: Rihanna - Russian Roulette
Sommarplaner: Studenten, och massa massa annat!
Hur många kuddar sover du med: Fyra stycken
Favoritväder: Skolsken såklart!
Morgon- eller nattmänniska: Nattmänniska
Sparare eller slösare: Spendera mera är mitt motto
Kommer du ihåg din första kärlek: Absolut
Tror du på mirakel: Ja det gör jag
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Ett, eller två
Bio eller promenad: Promenad, film kan man kolla på hemma.
Stjärntecken? Våg
Rädd för insekter? Endel
Största svaghet: Jag har inga svagheter
Det här är jag bra på: Oj oj oj, jo jag vet, att vara bra!
Chips, morötter eller godis? Godis
Pizza eller hamburgare? Pizza
Skriver du dagbok? Nej, jag skriver blogg
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Jag har piercing och ska tatuera mig. 
Stökigt eller välstädat? Helst perfekt städat
Är du rädd för blod? Nej absolut inte
Saltar du på maten? Ibland
Gillar du att sjunga? Jag älskar att sjunga
Anser du att du är stark? Jag är sjukt stark
Brukar du sola? Ja helst flera gånger i veckan, älskar solen eller i det här fallet solarium.
Vad gör du om du får hicka? Ställer mig med huvudet nedåt och håller andan, och sväljer tre gånger
Kaffe, te eller inget? Kaffe
Favorit citat? Det finns män man älskar och män man känner väl.
Favorit resemål? Thailandsresorna utan tvekan
Har du fått ditt hjärta krossat? Om jag har de?, nej de skulle jag inte påstå...
Viktigaste personen i ditt liv? Min morfar
Varför? För att han är min bästa vän.
Svåraste perioden i ditt liv? När jag gici 7:an.
Bästa partylåten? Den var för svår.
Vad ska du göra innan du dör? Leva mitt liv, och skita i allt annat.

Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0