igår är historia

tänk vad mycket som händer i ens liv som man inte ens kommer ihåg. sen när man pratar om det så kommer det sakta sakta men säkert tillbaka.
man brukar ju alltid säga att minnen alltid finns kvar, men ibland måste man kämpa för att faktiskt kunna gräva fram de otroliga minnena som man har där inne, djupt där inne.  
i helgen upplevde jag något som jag aldrig skulle hända.
och tro mig det väkte minnen, vakra minnen som hade grävt sig långt långt in i huvudet för att kanske stanna där för evigt.
men en sann vän till mig gjorde så att alla dessa minnen kom tillbaka, ja minnena kom sakta med säkert tillbaka.
och ja jag är glad över det. trots allt så är jag oerhört glad över det.
jag trodde aldrig att det skulle hända.

något som hände mig förut, har gjort mig glad igen, på nytt!

men nu har jag fått bevisat för mig att saker som man tror är omjliga faktiskt kan ske.
jag är glad, jag är sjukt glad och jag... jag är lycklig!



Kommentarer
Jag heter Lilla B

Therese, du är så jävla bra!

2009-11-18 @ 20:33:08

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0