bad romance

24 dagar är det kvar till jag slipper allt som har med verkligeheten att göra. det ska bli så jävla skönt att åka iväg och inte tänka ett skit på vad som händer och sker här hemma. om man ens kan kalla detta för ett hem.
fanfanfan, den här skiten suger, den suger stenhårt. jag har en riktigt riktigt bad romance till omvärlden just nu. ingeting verkar vilja bli som jag vill. ska det verkligen behöva vara å detta viset?
men snart blir jag omhändertagen, snart tar jag mig själv i kragen och beger mig mot thailand och den fina fina obeskrivliga världen där, där på andra sidan jordklotet.

har jag sagt hur skönt det ska bli? det ska bli nå så jävla skönt!
att slippa allt här i den gråa trista vardagen!


Kommentarer
Jag heter jonatan

nedräkningen har börjar hjärtat! nu är det inte långt kvar. OM jag längtar, tre veckor med bara dig dig dig <3<3<3<3

2009-11-24 @ 23:05:20
Titta in på min blogg http://elinandrejev.blogg.se/

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0