rebecca sundbom

att jag och becca sitter på en bänk i odensala och planerar våran framtid är så sjukt jävla bra.
jag har känt dig länge nu och jag vet vilken sjukt jävla bra vän du är.
fan vad jag bli peppad utav dig.
du är guld värd.
"bänken om 15?"



idag är en bra dag... oavsett om jag tänker tillbaka på de två röda rosorna så är det en bra dag då jag kan tänka på annat.
idag är okej. helt okej faktiskt.


så mycket stöd jag får av alla mina vänner... ja jag kan inte beskriva.
jag älskar er..

Kommentarer
Jag heter bec

bänken är aldrig långt borta...



du och jag

2009-05-19 @ 16:28:56
Jag heter Katt

och jag älskar dig!

2009-05-19 @ 18:19:47
Titta in på min blogg http://lovstraand.blogg.se/

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0