plugga är verkligen inte min starka sida.

nej... jag vet inte vart jag ska börja. skönt var det att jobba idag iallafall. slippa tänka och bara göra sitt jobb. men ännu jobbigare blir det ju när man kommer hem. tankarna bara sprudlar och man måste sätta sig ner och plugga. nej det funkar inte. jag kommer inte hinna få in alla arbeten i tid, och därav kommer mina betyg sjunka till botten. trist, men sant! menmen, så blir det när man prioriterar andra saker framför pluggningen. i slutändan finns det bara än själv att skylla.



tyvärr... men jag orkar inte längre.
i'm2cool4school

Kommentarer
Jag heter Anonym

Men therese de spelar ju sådär mkt roll asså... betyg är ändå bara bokstäver på papper... jobb får man anyhow. vad jbobade du med? jag jobbade oxå hela helgen;)

alex i klassen allstå, du vet den där coola killen

2009-05-17 @ 20:27:03

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0