nej ambulanser är inte riktigt min grej.

idag hände det... igen... suck. när ska jag sluta stressa och bara låta dagen gå som det gå. jag försöker hela tiden på att andas från magen, långa djupa andetag. och hela iden har jag en gnagande tanke i bakhuvudet som försöker fåmig att inse att skolan inte är hela världen. okej, jag har och kommer spendera tid i skolan. men so what? jag måste lära mig att det kan gå åt helvete ibland men samtidgt kan det gå väldigt bra också.
men jag känner ändå att jag inte kommer hinna lära mig detta innan skolan tar slut, jag har ca ett år kvar i skolan, och enlgt många är det det bästa året genom skoltiden. kanske har de rätt? kanske inte..?
men den dagen jag står med min vita mössa på huvudet kommer jag alltid minnas. jag kommer le och tänka tillbaka på den dagen hela mitt liv. därför kommer jag fortsätta, jag kommer fortsätta kämpa trots att det tar emot många gånger.




nej nu ska jagsova en timme, och vakna upp som en ny människa. jag ska kämpa och försöka nå dit jag vill, och det betyder inte bara med skolan. med allt!

Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0