mitt liv är fulländat...

helt plötsligt insåg jag vad fan jag höll på med. att deppa över något som egentligen inte är värt att deppa över, vad är det för liv? nej nu, från och med nu ska jag lova mig själv att jag får vara ledsen... över saker som verkligen betyder något. jag säger inte att detta inte har betytt något, men hallo.. jag ve ju redan hur mitt liv kommer sluta. och inte fan är det att deppa över något. nej gbg väntar ju för fan. mindre är tre år kvar. det är helt sjukt. (hoppas bara att elin vill komma och hälsa på mig). nej fan. idag va det utställning i öserbybruk. fick en ren 1:a och 2:a och sen 4:a i gruppen, inte fy skam. synd bara att ville inte fick certet. aja imorn kanske? ja för imorn är det en ny dag, en ny biltur med mor min upp till österbybruk för sspk:s utställning. då måste jag absolut göra mitt bästa.

så.. nu ska jag lägga mig i sängen plugga lite, Men jag har tillåtit mig själv att acceptera att jag kanske somnar (A). och det känns helt okej för mig. för just nu kännerjag bara att mitt liv är fulländat!




för visst vill man att alla man tycker om ska vara lyckliga?

Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0