min idé-torka tar över

jag har absolut ingenting att blogga om. jag har inga tankar för allt bara snurrar.

jag har sjukt mycket plugg. allt för mycket att tänka på. jag har en hel lång lista med saker som jag behöver göra. men ändå kan jag inte besämma mig vad jag ska börja med och hur jag ska börja med det.
ja sjukt jobbigt iaf.

träffade en vän idag. kändes bra. det kändes som förut, som när det var hon och jag. fast kanske lite annorlunda. inte sämre, men annorlunda.







kan inte sluta... tänka... på dig!
det är så nära att jag skriker ut det jag känner, men du är alldeles för långt bort. typ världens ände. eller något i den stilen. känns hopplöst, vågar inte hoppas, men samtidigt så pirrar det i min mage.
varje gång!

Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0