jo men satt...

Lovar du att vara ärlig? Mja.. kanske

Du heter: Therese

Smeknamn: Tessan, Terror, Tess (av matteläraren?!)

Låt som när du är ledsen sörjer till?: Någon Håkan H

Beroende av: Jonatan, den oskuldfulle, den alltid dyngrake, teensragger, lilla and.

Vad tror folk om dig?: oj, vill jag ens veta det?

Stämmer det?: kanske det...
Vad får du oftast komplimanger för?: typ mina naglar, som inte ens är äkta...

Vad säger du för att imponera på någon?: behöver jag ens imponera på någon? 
Hur imponerar man på dig?: magnumflaska rosé skulle sitta fint.
Brukar du skratta för dig själv?: till vänner .. ja!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Jag jobbar ringer vid halv :) puss"
Var bor du?: hålan som gud glömde.
Trivs du där?: absolut inte.
Äger du några converse: ja, svarta höga, gula höga, vita låga x2, helvita tunna låga.

Sprit, cider, vin eller öl: sprit, cider, vin och öl!
Brukar du bli för full: nej eller vadå... för full, kan man bli det?

Är du allergisk mot något: a människor som frågar onödiga frågor.

Hur svarar du i mobilen: halluuu
Antal timmar sömn inatt: 7 typ.

Brukar du komma i tid: jo det är jag ganska duktig på.
När mår du bra: allt för sällan

När blev du fotad senast: valborg?
Hur känner du dig nu: omotiverad till allt!

Vanligaste färg på dina kläder: svart till jeans.

Vad tycker du om fötter: usch...
Vad saknar du: närhet.

Hade du en bra kväll igår: jo då helt okej efter omständigheterna.
Favorit dryck på morgonen: iskall mjölk eller kaffe.

Rakar du benen: rakhyvel, vad är det?!?!!?

När brukar du oftast gå och lägga dig: när jag blir för trött.

Är du blyg?: mja.. kan jag väl inte direkt påstå.

Sysslar du med någon idrott: pallar inte förklara.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: asså, vilken fråga. nej, jo eller kanske. jag vet inte!
Har du spytt offentligt: ja kanske nån gång..

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: köpa as snygga kläder, duschamed ett helt fotbollslag och ha sex!
Är du nöjd med ditt liv: offtast inte, det kan bli bättre. GBGhär kommer jag... (om ca 3år)
Är du bortskämd: eller va?
Vad gör du i morgon: antagligen skriver ett rk arbete.
Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: morfar... han är hyffsat känd i märsta?!
Vad längtar du till?: MAGGAN!!!!

Har du bra vänner och äkta vänskap?: ja verkligen!
Vad använder du för shampoo?: olika.

Hur gammal är du: 18 om typ 4och enhalv månad.

Tycker du om någon just nu: ja

Gröna eller röda äppeln: gröna

Gillar du golf: haha jag har en konstig relationtill golf.

Vilken tid gick du upp idag: 8 typ.

Har du sovit i din egna säng inatt: nej.

Har du strumpor på dig nu: ja.

Är det okej att gråta: ja.

När grät du senast: idag.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: resa långt långt långt bort härifrån!

Bär du glasögon eller linser: nej

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: nope

Har du piercing: ja

Vill du gifta dig: ja

Vill du ha barn:  nej

Solar du ofta: ja

Är du bra på att laga mat: hyffsat
Är du flygrädd: verkligen inte

Hur vig är du: stel somen planka

Är du musikalisk?: skulle önska det.

Vad dricker du helst när du är törstig: det som finns.

Vilken är din favoritglass: päron, chocklad.
Tror du på ett liv efter döden: ja tyvärr.

Tycker du om sushi: nej
Vad äter du helst när du ser på film: godis eller katten

Har du tandläkarskräck:  nej
Är du morgon- eller kvällsmänniska: varierar.

Vilken ögonfärg har du: blå

Har du någon gång gråtit dej till sömns:  ja många gånger.

Biter du på naglarna: gjorde det innan jag börjademed acryl.

Hur ofta tränar/motionerar du: varje dag.
Senaste låt du hörde: Håkan Hellström - minnen av aprilhimlen


Kommentarer
Jag heter Angelica

HAR ETT KONSTIGT FÖRHÅLLANDE TILL GOLF...........

2009-05-06 @ 18:38:28
Titta in på min blogg http://schpanki.blogg.se/

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0