jag får lite smått panik...

denna vecka har jag två inlämningar, två prov och det är redan torsdag imorn. ja jag får lite smått panik.
men okej, jag stannade hemma ifrån skolan ida för att jag skulle kunna skriva mina två arbeten. började lite alldeles nyss, men tröttnade lika snabbt.

att jag lovat att åka bort i helgen gör ju inte saken bättre. jag skulle verkligen behöva vara hemma och plugga. men nejnej.. fast det kommer nog bli kul ändå. jag får ju den "äran"!

nej nu ska jag väl fortsätta, fast vafan betyder sinnesläge? musik? vad ska jag skirva om det?
jag får mer oc mer panik ju mer jag tänker på det, bäst att sluta änka ett tag och bara låta fingrarna skriva, precis som jag gör här i bloggen. ja tänker ingenting, bara skriver ner mina tankar.
nej men istället ska jag behöva skriva om någon jävla film och någon teater som jag verkligen inte bryr mig ett skit om.
suck! nej det är väl bara fortsätta!

Kommentarer
Jag heter Angelica Lindstedt - alltid dyngrak?

Du är så duktig! <3

2009-05-06 @ 16:04:49
Titta in på min blogg http://schpanki.blogg.se/

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0