vart fan tog våren vägen?

jag som trodde att våren äntligen var påväg när solen började lysa och marken blev mer och mer sådär härligt torr.

jo tjena...! nu är det ca 2 dm snö här ute på landet där jag sitter i min lama ställning och inte har ett skit att skriva i min dåliga blogg. trist men sant.

ska iaf åka till sigtuna snart och fixa mina ögonbryn och fransar. ska bli skönt att göra något som verkligen muntrar upp en såhär i trista senvintertider, (finns det ens ett sånt ord?)

ska väl upp nu och tjata till mig skjuts av min bror. eller ja det är val bara tvinga honom eftersom han redan lovat att köra mig. så sjukt jobbigt att ma inte har hunnit fylla arton och skaffat sig det där jävla körkortet själv. längtar verkligen.

nej nu blir det inget mer onödighetsskrivade.
pusshej <3

Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0