uttråkad

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det? 
"jag häll masken när min sambo fortsatte..."
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
en brun vägg.
3. Vad såg du senast på TV?
robinson
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är? 
11.57
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
tv:n.
6. När du senast var ute, vad gjorde du då? 
gick hem från mina kusiner.
7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökningen? 
min facebook.
9. Drömde du något inatt?
inte vad jag minns, eller man drömmer ju alltid men man kommer inte alltid ihåg vad man drömmer.
10. När skrattade du senast? 
för bara några minuter sen.
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
ett stort foto på mig och mina syskon, en guldspegel, och massa prisrosetter.
12. Har du sett något konstigt på sista tiden?
a, en död fågel mitt på gatan inne i stan. kanske inte låter konstigt men det konstiga var at en annan fågel satt och åt från den döda.
13. Vad tycker du om den här utmaningen?
boooring..
14. Vilken var den senaste filmen du såg? 
hundtricket.
15. Om du blev mulitmiljonär, vad skulle du köpa då?
hoppa av skolan, resa jorden runt, bestämma ett bra ställe at bosätta mig på. börja om från böjan och shoppa gärnet. jag skulle ha en garderob lika stor som mitt nuvarande hus.... om inte sörre.
16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om.
jag pratar för mig själv när jag är ensam.
17. Tycker du om att dansa? 
självklart.
18. George Bush? 
a men visst... eller?!
19-20.Vad ska dina barn heta, pojke respektive flicka? 
Jag har jätte många namn som jag tycker är fina. men jag kan verkligen inte betämma nu.
21. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
ja, jag ska bo utomlands någon gång i mitt liv, helst innan jag bosätter mig i göteborg.
22. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten? 
jag vill att han ska välkomna mig som den underbara människan jag är.. eller? inte fan vet jag, jag har inte direkt tänkt på det.
23. Vilka fyra personer vill du ska svara på dessa frågor?
ingen för dett va skit tråkigt.

Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0