minnen av aprilhimlen

julen 1991 träffades vi för första gången, jag tror iofs sig att ingen utav oss minns rikigt hur det var med tanke på att du var ca 10 månader och jag bara 3. men iaf. det betyder att vi kännt varandra hela våra liv. oavsett om våran vänskap har pendlat uppochner, då det tillochmed har funnits stunder då vi inte pratat med varandra på flera månader så har vi ändå hittat tillbaka till varandra.
när jag tänker på oss och våran vandring genom livet så får jag upp flera, säkert hundratals olika bilder från minnen vi har ihop, tex. gråttävlingen, stallet, hundläger, josefinaskolan, rosenbladsparfymer, utlandsresorna med finkström, de arga ?danskarna?, ansiktsmålningar, ridläger hos morfar, spagetti&köttfärssås, sur drottning, ?fina? "modell" hemma hos becca, djurklubben, bad i avloppsdiken... ja mycket har vi hunnit med.. tillochmed rödvin och whiskeyfylla?!?!

jag bytte skola en gång, och nu har jag gjort det igen. men ska det betyda att vi ska tappa den fina kontakten vi hade mellan oss?

ja jag erkänner, jag saknar dig. jag vill ha dig i mitt liv. du har varit min bästa van sen första gången jag satte min fot i odensala. det sorgliga är att jag inte ens vet hur du mår idag, jag vet inte ens vad du gör om dagarna.
jag vet att jag inte har varit någon särsklit bra vän, jag vet att jag ska förbättraa mig för det har jag redan insett själv. och det ska jag göra också.
och, nej jag skriver inte det här för att vara snäll, jag vet att det kanske finns någon enstaka person där ute som kanske tror att jag skriver det här för att vara snäll. och visst det gör jag ju till viss del, men det absolut viktigaste är att jag vill att du ska veta att; du har en gång blivit min bästa vän, jag vill inte förlora det såhär enkelt, helt utan anledning.




glöm inte att jag älskar dig <3

Kommentarer
Jag heter Anonym

<3

2009-03-12 @ 20:14:38

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0