pizza och cola

jag har för mycket plugg för mitt eget bästa just nu. det skär i mig att jag vet att det bara kommer bli mera. ja fyfasiken vad jobbigt det är just nu. samtidigt som jag måste vara hemma och plugga hela helgen så är det för mycket plugg för att ens vilja börja. detta resulterar i att jag bara sitter och tänker... och hur många gånger har jag inte skrivit om hur dåligt jag mår när jag bara sitter och tänker. typ 1000tals gånger. usch nej jag orkar inte, men jag har typ en plan. imorgon ska jag:

1. städa hela huset
2. bada hundarna
3. skriva klart psykologiuppsatsen (om jag gör det kommer jag ha BETYDLIGT mindre att göra i veckan)


nu blire pizza och cola!

Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0