ang. min träning

idag började jag tänka på hur dålig jag är på att komma iväg till gymmet. jag kan ju verkligen kalla mig själv för en periodare. jag tränar typ varje dag vissa veckor men sendan lägger jag av och tränar ingenting på två månader. varför kan jag inte lära mig att träna lagom mycket regelbundet? men idag betämde jag mig för att jag verkligen måse komma igång. så imorn har jag bokat in cykel+core på SATS Tule som ligger precis bredvid min skola ungefär. så direkt efter skolan går jag ner till gymmet. ska bli riktigt skönt. har även bokat in flera andra pass i veckan. det är ju helt klart roligare att gå på pass där man nästan är instängd i en sal i en timme och måste träna tills klassen är slut. annars kan det ju lätt bli att det vissa gånger bara blir 15 minuters styrka som känns som en hel evighet.

jag känner mig helt klart riktigt duktig som har tagit mig i kragen och bokat in dessa pass. nu är det u bara ett problem kvar och det är att fortsätta träna regelbundet. jag kan ju egentligen inte berömma mig själv i förhand.
nej nu blir det nog film.
god kväll

Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0