tönt.com

jag insåg nyss vilken tönt jag är. jag snackade nyssmed katja. hon va hos bella. hon frågade om jag skulle komma. men istället för att sprudla av glädje ochåka dit med en gång, så sa jag istället: "jag måse bara v'nta tills kl är 11 över 8 och kolla om det är en nytt eller gammalt hannah montana avsnitt... okej m det hade varit något annat program typ greys anatomy eller DH men jag ligger som en fet tönti soffan och kollar på Hannah montana! vilket är jävligt bra iofs!

jaja, jag har saknat min katt iaf! det va länge sedan vi sågs nu.. vilket är ovanligt!
men nu är hon hemma, om jag ska vara riktigt ärlig hoppas jag att det är ett gammal avsnitt så att jag får åka och träffa henne :D



Kommentarer
Jag heter lille elskling

bästa bästa lille elskling! love love love

2009-06-18 @ 20:14:20
Jag heter jonte

hannah montana is the shit

2009-06-21 @ 15:49:17
Titta in på min blogg http://finks.blogg.se/

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0