sommar sommar sommar...

nu är det varmt i svealand och vad gör jag varje dag...? jo jag jobbar coh sliter som en jävla dåre. jag har jobbat varje dag sen i typ lördags, men imorn äntligen har jag min första lediga dag... ska bli så jävla skönt! jag hade egentligen planerat att göra ingenting efersom jag vill njuta av solen och bara slappa, men vad får jag utav av det? sova och så kan jag ju ändå göra i graven eller? jag har därför bestämt mig för att dra mig in mot våran vackra huvudstad och träffa nicolina från klassen för en fika i den fina väret, och tröstshoppa en aning eftersom jag kan erkänna att jag inte mått särsklit bra på sista tiden. sen jobbar man ju lördag-måndag, men sen äntligen fem dagars ledighet! hoppas det fina vädret håller i sig tills nästa vecka iallafall!

farsgubben drog sin iväg idag också, tio dagar utan honom, vilken mardröm... aja mamsen är ju hemma och styr och ställer iallafall.. alltid nått..

nej nu ska jag in i mikael blomqvist och lisbet salanders värld!
sjukt bra bok, synd bara att jag somnar efter sisådär 3 sidor...

god natt... <3

Kommentarer
Jag heter Angelica

DOM BÖCKERNA ÄR SÅ JÄVLA BÄST <3

2009-06-26 @ 18:10:13
Titta in på min blogg http://schpanki.blogg.se/

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0