rubrik.

snart är det sommarlov och två st arbeten saknas, men det ska man väl hinna med eller? ja kanske om jag verkligen prioriterar saker rätt och framför allt planerar min tid.

ja och angående resten, ja.. nej.. jag  vet inte. saker som man verkligen ångrar att man säger går aldrig att göra om. saker som jag gjort går heller inte att göra ogjorda. det är saker  och ting som jag kommer få leva med, vilket jag ibland känner mig jävligt stolt över. vissa saker kan man inte ångra, det är en onödig ångest som egentligen ska få möjlighet att komma upp i huvudet.

nej jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, jag är glad. jag är verkligen superglad, och stolt!
men visst finns det saker som jag verkligen... nej jag vet inte. jag kan inte formulera min känslor med ord just nu, vilket känns jävligt förvirrade då jag under hela mitt liv har kunnat skriva saker som beskriver min vardag, och allt som har med mitt liv att göra. oavsett om jag älskar att skriva och prata i gåtor så har jag ju själv förstått vad jag haar menat. och det är väl det som är själva huvudsaken. ja huvudsaken är väl att jag ska förstå.

nu blir det engelska bookreport. peace out!


Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0