Dunderklumpen

Jag sitter här och funderar...

Är dunderklumpen tecknad eller animerad?

Jag menar, det ser så verkligt ut. Men filmen gjordes för mer än 15 år sen.

Jag får panik när jag inte finner några svar, att bara sitta och fundera i sin ensamhet och aldrig finna sanningen gör ont!

Kan man sitta på moln? Kan man äta månen? Vem kom först, indianen eller den mörke mannen? Dansar alla eskimåer nakna på midsommarafton?

Har som sagt väldigt mycket i huvet just nu, vet inte vad jag ska göra av allt. Det är skönt att få ventiliera lite här...



Jag sover med en gurka varje natt.

Kommentarer
Jag heter Angelica

DEN MÖRKE MANNEN KOM FÖRST. definitivt

2009-06-08 @ 21:34:05
Titta in på min blogg http://schpanki.blogg.se/
Jag heter Therese

Jag är inte så säker... Dom hade inga kanoter.

2009-06-08 @ 21:52:46
Jag heter amandis

tessan och gurka :O

jag har din studentpresent klar!

(ett kilo gurka + ett dussin vaselin)

kyss

2009-06-08 @ 22:13:24
Titta in på min blogg http://allasamanda.blogg.se/

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0