det snurrar i min skalle

man kan inte alltid känna att livet är en dans på rosor.. men om man mer än hälften utav sin vakna tid går runt och tänker på saker man skulle kunna gjort annorlunda kanske man borde göra något åt saken. men vafan kan man göra liksom? jag vet att man ska försöka tänka på något annat men det är så sjukt svårt. det blir ju hela tiden så att man vill ha någt som man inte kan få, och man vill ha kakan samtidigt som man vill äta upp den, typiskt... jaja, vad ska man göra..




det känns som om all va bestämt, som att jorden går runt solen..?

Kommentarer
Jag heter Ankis

du vet vart vi är välkomna på semester <3

2009-06-12 @ 22:11:10
Titta in på min blogg http://schpanki.blogg.se/

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0