nu är jag där igen...

japp, jag har lyckats igen... vad ska jag göra för att inte hamna i den här skiten. fats, det finna en skillnad denna gången. jag tror jag är lycklig... hur det nu kommer sig. men jag mår verkligen bra. jag vet att jag har lyckats. jag har lyckats med att få ha mitt liv exakt så som jag vill. hmm snart iaf. jaja slut snackat.

jag är nöjd, jag är glad, ja jag är helt enkelt lycklig... trots all skit!


jag är lika lycklig som jag va här, när jag och katja snodde två cyklar för att ta oss in till märsta... i love you man!

Kommentarer
Jag heter Katja

älskar dig min lille elskling!

2009-07-24 @ 14:13:04
Titta in på min blogg http://lovstraand.blogg.se/
Jag heter hon som alltid är full som en kastrull och får göra kullerbyttor!

Dagens fundering :

Varför snor alla från Odensala cyklar?

2009-07-25 @ 23:05:51
Titta in på min blogg http://schpanki.blogg.se/
Jag heter Anonym

jag har snott så jävla många cyklar

2009-07-26 @ 00:15:53

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0