inte okej...

hela dagen har varit ett rent skämt. vaknade när mobilen ringde imorse... notera att klockan var halv nio. suck skulle upp och jobba. drog iväg till jobbet halv 10. jobbade till 20.00. notera att vädret har varit piss och därme inget att göra. okej lite kanske. städschemat fanns ju alltid. det ända bra var ju egentligen att man har så underbara vänner på jobbet. aja hursom... jobbet va lite trist idag iallafall, fast man fick ju trots allt en dejt med vronkan efter jobbet =D
sen drog jag hem till elin... det va nog det bästa som hänt mig. love you <3 snackade lite skit och byte lite nyheter! underbart helt enkelt. eller ja iafalla vissa saker vi pratade om.. andra saker va ju inte lika roliga. men who cares?

nej sen kom man ju hem. suck! duscha och jobba imorn igen. fast kommer nog ändå vara uppe större delen utav natten då jag inte kan sova. jobbigt det där.

aja nej jag vet inte vad jag ska skriva. det här va ju ett väldigt tråkigt inlägg.
hejpa!

Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0