ingen får uppleva det jag upplevt.

de som är mina vänner och som följt min blogg sen jag började skriva, (vilket inte kan vara många, då det inte är så mycket bra att läsa) men iaf, dom människorna vet att jag vid några få tillfällen har försökt skriva om mitt liv. en gång försökte jag verkligen skriva från punkt a till punkt ö. men det funkade inte. jag menar inte att jag skulle ha skrivit om vad jag har haft för mig under hela mitt liv. bara det att försöka beskriva de jag har varit med om och upplevt i överseende drag... det går inte. jag tror inte någon människa kan få uppleva allt jag har varit med om. och just idag.. när jag låg i sängen och kollade på tv insåg jag att jag är så sjukt stolt. jag är stolt över mig själv.









jag är stolt över att fortfarande vara vid liv...

Kommentarer
Jag heter vickan

jag är så stolt över dig jag med, och jag älskar dig så att det känns i hela kroppen.



jag ska öppna ett mc i indien i din ära, så att barnen där också får ta del av de härligheter vi har, men som dom 2bad inte har. :(

2009-07-29 @ 13:37:40
Titta in på min blogg http://finks.blogg.se/

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0