tänkte blogga om ingenting alls.

jag har haft huvudvärk i tre dagar nu.
det känns som att mitt liv är påväg mot en vändning men det går sjukt segt.
hela tiden får jag motgångar som gör att allt blir så himla mycket svårare.
samtidigt känns det som om det är just nu jag orkar.
jag orkar ovanligt mycket om dagarna och jag får inga panikattacker.
allt känns skönt men samtidigt känner jag den här jävla huvudvärken.
kan är det för att jag stänger allt inom mig fast jag inte lägger märke till det.
det kanske finns mycket mycket mer där inne som inte hittar ut för att jag har för mycket "annat" att tänka på.
det kanske är så att jag inte hinner tänka på hur jag mår.
allt går kanske i 180 så jag tränger bort allt som jag egentligen borde ta itu med.
herregud, jag får bara ännu mer värk av att skriva.
det får mig bara at tänka ännu mer.
shit, nej nu får det allt ta och bli kväller för mig.

Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0