Söndag

igår upplevde jag typ den bästa söndagen i mitt livs historia. jag kände ingen ångest, jag var inte bakis (ovanligt?), jag vaknade hyffsat tidigt och hade hela dagen på mig att göra vad jag ville.
det jag gjorde var att sitta vid datan, läste i min bok (som förövrigt är väldigt seg i början), och sen ringde Marlene mig för biotime. vi hann tillochmed med en shoppingtur på sisters. Där fann vi en svart liten söt t-shirt och en as snygg svart klänning. helt klart värt det.
Sen blev det Benjamin Button. Det var en mysig film. En sån där typisk söndagsfilm som inte var så ansträngade att titta på.

sen blev det middag hos mig, morsan hade ju lagat mat till hela valsta.
en skit mysig söndag helt enkelt.
nej nu blir det skola.

Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0