som en helt ny människa.

jag tror inte folk som inte bryr sig om sitt utseende vet hur det känns att typ ha på sig en ny tröja, precis solat solarium, lag en ansiktsmask, varit och färgat fransarna och brynen eller fixat naglarna. det är några exempel som jag upplever ofta. något som jag älskar. at kunna se sig själv i spegeln och känna att man verkligen försöka göra det bästa av situationen.
aja what ever, detta skrev jag bara föra att jag just varit och färgat ögonfransarna och brynen.. plus att jag han med att köpa två nya tröjor idag. helt vanliga baströjor men ändå så himla nödvändiga.

nu fattas det bara en nybäddad säng och en dusch så kan man sova huuuur skönt som helst.




förresten så var jag på min skola idag, eller jag får väl lov att säga min föredetta skola. jag va där och tömde skåpet och skrev ut mig.
ska bli skönt att få en ny start på måndag, med nya människor, i en nya klass, på en ny skola! JENSEN norra.. de känns skönt!

Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0