ni är pinsamma

jag ser er, fats jag inte vill. ni tar för stor plats för at fylla upp den på ett perfekt sätt. ni uppfyller inte kraven. MEN.. ni tror att ni gör det. jag tycker de är pinsamt att se era ansikten utstråla någon sorts översittarstil som ni inte har en aning om hur man hanterar. at ni sedan ser ner på folk som egentligen inte har gjort någon som de förtjänar att bli nedtryckta av gör mig bara trött, jag blir så less på erat sätt och eran stil att man knappt orkar men samtidigt atr ni för stor plats.. en plats som ni inte ens förtjänar. en plats som någon annan eller några andra förtjänar mycket mycket mera.

jag skäms.. jag skäms för era handlingar, gud borde inte låta er hålla på som ni gör.
bort med era smuttsiga ansikten. bort, jag vill inte se er!








och mitt i allt det där sitter min vän och bara tittar på... det är skamligt!

Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0