kan huvudvärk bero på tankarna?

jag har sån himla huvudvärk. jag proppar i mig huvudvärktabletter, men det verkar inte funka så bra. och samtidigt som jag sitter och tänker på att jag har ont i huvudet så undrar jag om tankarna som man tänker kan påverka huvudvärken. tex. om jag tänker på något jobbig eller något som kräver mycket energi så får jag mer ont. jag kan nästan tro det eftersom jag har så himla ont nu och på senaste tiden så har jag tänkt mycket, eller ja min hjärna går på högvarv hela tiden så det kanske inte är så konstig.
samtidigt så tycker jag att jag borde kunna slappna av ibland och bara tänka på bra saker. men nej det funkar inte. jag tänker bara på onödiga och dumma saker, som jag verkligen inte borde lägga ner tid på. jag blir arg på mig själv samtidigt som jag verkligen inte kan sluta tänka. hela tiden tänker man fram och tillbaka på för och nackdelar. åhhh suck!!! jag blir bara så trött på mig själv. att det skulle finnas en av och på knapp finns det inga tvivel på. ubdra om man kan uppfinna det? skulle egntlgen inte tro de men det skulle vara sjukt bra.

annars då...? jo då skolan går bra, allt går iofs bra förutom att jag har en ständig huvudvärk som snart tar kol på mig.
nej nu ska jag gå en promenad med hundarna. sen blir det plugg som gäller.

Kommentarer
Jag heter Robin

Hej gumman, allt bra dar hemma?

kram Brorsan

2009-01-26 @ 18:33:48
Titta in på min blogg http://robinsundstrom.blogg.se/

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0