jag är en prinsessa

för en sekund kände jag mig helt plötligt osäker. osäker på om detta är livet? osäker på om jag verkligen är medveten om vad livet är för något. och osäker för att få ångest över mina val i framtiden.
Men.. det kommer aldrig hända. jag lever som jag vill. jag lever som en prinsessa. jag behandlar mig själv därefter. det enda negativa är att såkallade vanliga människor inte förstår hur man ska vilja bli behandlad. alla ska väl få leva som jag, som en prinsessa någon gång. att bli behandlad därefter är alltså som en dröm. som i sagornas värld. att bara kunna tänka en tanke och sedan få det serverat på silverfat. det är mångas dröm men min verkligenhet.

det är inte lätt att förklara för någon som inte förstår.

(läs det med en smula ironi, men bara en liten)

Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0