Vänner... ett måste i min vardag.

Många gånger när jag är ensam börjar jag tänka. Jag tänker på sådana saker som man inte hinner tänka eller hinner lägga märke till när man har skolan etc. att tänka på. Tyvärr är inte tankarna alltid så possitiva. Men när jag tänker dessa tankar så vet jag alltid att det bara är för stunden jag känner så.
Men idag var det annorlunda. Jag tänkte på mina vänner. Mina vänner som står kvar i motvind oavsett vad. Jag vet att jag älskar mina vänner. Jag har bland de bästa vännerna man kan ha. Jag räknar dom som mina själsfränder. Saker som att... vi börjar sjunga låt exakt samtidigt, att vi bara behöver titta på varandra för att förstå vad den andre tänker, eller att vi har exakt samma sjuka humor eller at vi vissa gånger skickar sms samtidigt till varandra... sådana saker gör så att man blir säker på att man verkligen är riktiga vänner. Men så satt jag här i min säng och började fundera över om dom någonsin skulle kunna svika mig, eller om jag skulle svika dom av misstag någon gång.

Jag vet att detta aldrig skulle hända.. eller?
Det var bara en tanke, en tanke som snabbt skötts åt sidan när jag hade annat att göra.
Jag älskar er..

Kommentarer
Jag heter A

viva la vida





I love you...

2009-02-23 @ 19:12:52
Titta in på min blogg http://andreaos.blogg.se/
Jag heter K

jag håller i din hand och står vid din sida. I vilket väder som helst.



jag älskar dig , glöm aldrig bort det!

2009-02-23 @ 19:32:18
Titta in på min blogg http://lovstraand.blogg.se/
Jag heter Angelica

no way josé att det kommer att ske.



Fru Hurricane jag looooove you

2009-02-23 @ 20:28:44
Titta in på min blogg http://schpanki.blogg.se/
Jag heter Anonym

att du ens tänker tanken madamé



<3



2009-02-23 @ 22:54:56

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0