ta mig långt i från märsta och arlandagymnasiet...

"jag vet hur det funkar på skolan och du kommer verkligen inte lyckas"

idag fick jag nog. jag besökte min gamla skola för att boka ett möte med rektorn angående mina omdömen som aldrig dyker upp. träffade på någon jävla såkallad studievägledare som berättade att rektorshelvetet är i spanien... I EN MÅNAD!! jaha??? har dom ingen typ "vikarie" eller vad man ska säga som tar hand om hans arbete när han är borta då?
nej... självklart inte. tillslut smet jag in hos en annan rektor utan att hon såg mig och slog näven i bordet. och vet ni vad det mest patetiska va...? han SUCKADE när jag sa at jag hade bytt till JENSEN!!!!! hur fan är dom funtade? jag fatar inte. nej snälla ta mig från förorten, för trivs jag inte en sekund till! när jag tänker närmare på saken så vill jag bort härifrån nu nu nu med detsamma. kanske ska jag rymma? vad kan man tänkas rymma? stockholm är alldeles för nära. kanske skulle jag först åka till gävle, sen, karlstad, därefter ner till göteborg och kanske till lund efter det. undra hur mycket pengar man skulle behöva?

nej kanske måse lägga ner det här nu, det leder ingen vart. ska kanske ta mig in till märsta än en gång. fan va jag är less på den här skiten nu!

Kommentarer
Jag heter K

känner precis samma sak!

ska vi flytta till landet ingenstans?

2009-02-13 @ 19:29:42
Titta in på min blogg http://lovstraand.blogg.se/
Jag heter Felicia

varför tror du att dom hatar jensen? för att du är inte den första som bytt dit och det blir dyrare och dyrare för arlandagymnasiet ju fler elever som byter skola, + att arlandas studievägledare nasty mange jobbade på jensen förut och försöker nu smutskasta skolan, så jävla patetiska! haha ... förresten så är det nog studivägledarna som ska skicka betygen och inte rektorn ;) hihi. men du gjorde helt rätt som bytte snygging! <3

2009-02-13 @ 21:07:46
Titta in på min blogg http://fliiz.blogg.se/

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0