jag fick den bästa presenten när jag fyllde 17 år.

när jag fylde 17 år gav en utav mina bästa vänner mig den finaste presenten jag någonsin fått i hela mitt liv. jag kom alldeles nyss på att jag inte skrivit ut i bloggen exakt vad hon hade skrivit och ramat in i en fin silverram:


Therese Sundström
Jag höll på at förlora greppet om världen och drunkna i en ocean av problem. Du sträckte inte ut en hand, du sträckte ut två. Dulyfte upp mig och fick mig att räta ut ryggen igen istället för att krypa in i mitt skal. Du har kommit mig så fruktansvärt nära och jag har inte planera att släppa iväg dig någonstans igen. Du är en utav mina bästa vänner och du är värd det bästa man kan få. Så jag satt och funderade över vad jag skulle ge dig för present och jag kom att tänka på vad som förde oss tillsammans igen. Jag funderade och funderade tills det blev självklart, jag skulle såklart ge dig det bästa vi vet. Jag ska ta dig till kärlek, jag ska ta dig till dans. Så sätt dig inte i en buss på villovägar eller i Trubbel. Och förguds skull se till så att vi inte Ramlar. Det är ingen midsommarnatts dröm, men det är vi på HÅKAN HELLSTRÖM 28/10 - 2008

Jag älskar dig,du är en riktig pärla.
/ Din Angelica

Kommentarer
Jag heter ankischpanki

<3<3<3<3<3<3



det bästa till min bästa!

2009-02-14 @ 18:15:13
Titta in på min blogg http://schpanki.blogg.se/

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0