jag <3 pillelin

idag blev det promenad med pillelin, vi traskade på i den höga snön mitt ute på steninges åkrar. eller ja, elin gick ju som om hon va 80 år och påsatt i röven... kanske inte världens bästa komination. iaf... efter det tyckte vi själv att vi var väl förtjänta en daimtårta med en hel skål med hallon (frågan är ju om vi någon gång tycker att vi inte är förtjänta en daimtårta?) sen kom ju morsan också, som vanligt vart det ju mycket snack och lite middag. väl hemm serverades chilliconkarne, kanske inte varldens bästa maträtt med det dög.
helt enkelt hade jag en toppendag... kunde inte bli bättre. jag spenderade den ju med världens bästa elin <3

Kommentarer
Jag heter pillelin

joanatan <3 skorpan!

Du får mig att slappna av, att vara precis den jag är och ingen annan. jag behöver inte tänka på något, jag kan släppa lös tyglarna, och därför älskar jag dig så förbaskat!

2009-02-25 @ 21:52:02

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0