ean in tha house

Just nu sitter jag i Skorpans rum och kluddrar i hennes blogg medans hon ligger i fosterställning i sängen och luktar sprit! Usch dagens ungdomar har dom inget vett i huvudet? haha jag låter som en morsa.
Vi sitter och väntar på hennes papie som ska komma hem med korv och damtårta (daimkryss) hihi nu komden barnsliga sidan fram. Sedan ska vi trycka i oss så att vi spricker och känna oss redigt feta medans vi ska glo på Patrik 1.5 ! bra skit i guess. Nej nu har jag ordbajsat så det räcker och blir över. Så nu tackar jag för mig och jag bjuder på en väldigt fager bild på min skorpa och hennes bästa sida enligt mig! se och njut!



hoppas att ni får en förjävlid dag med massa missförstånd!
/en bitter jävel. PUSS

Kommentarer
Jag heter änks

i wanna have a piece of therese!

2009-02-22 @ 19:05:07
Titta in på min blogg http://schpanki.blogg.se/

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0