bara så ni vet.

pappa berättade idag om en taxichufför han åkte med innat hem från festen vi va på. denna taxichafför berättade om hela sit liv för pappa. han han med det från kolsta och hem till oss i odensala (ca 10 min) men det kanske inte var så konstigt med närmare eftertanke. han hade vuxit upp och levt hela sitt liv i märsta. hur kan man ens vilja säga det till någon. för varje år som går blir det bara vanligare och vanligare att ungdomar drar härifrån efter studenten och senare kommer tillbaka för att bosätta sig och hitta tryggheten. detta är ju verkligen något jag kommer göra också, skillnaden är bara att jag verkligen inte kommer befinna mig i märsta något mer. eller iallafall inte bo här. nej Aldrig...

Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0