thailand...

hej alla underbara människor där hemma.
äntligen är vi här framme.. eller okej vi kom ju fram igår, men jag har oturen på min sida :( har gått och blivit sjuk. och inte lite heller. har feber och kan knat röra på mig. elin och robin stackrecis ut till poolen, och själv ligger jag bänkad framför tv:n och kollar på mysteriet på greveholm, hur mysigt som helst såhär på julen.
mamma och pappa har tagit en sväng till "city", för att handla frukt och medicin till mig. ska tydligen finnas en dundermeicin som man blir frisk av på en gång :) man börjar ju längta lite smått till att gå till stranden eller ligga vi poolen. 

nej nu ska jag fixa iordning något att tugga på och fortsätta kolla filmen.
pusspuss på er där hemma.

 


Kommentarer
Jag heter Anonym

ni behöver ju sol, helt klart.. den blir ju typ bländad av er brudar! hoppas att ni har det bra, glöm inte en souvenir till lilla(?) mig! saknar dig, behöver dig lite. hälsa familjen! <3

2009-12-21 @ 20:51:27
Titta in på min blogg http://finks.blogg.se/

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0