jag tror de spökar..

klockan är nu ca 06.30 här i thailand. och nej fråa mig inte varför jag är vaken, kanske är det för att jag börjar bli frisk och har sovit alldeles för mycket. 

iallafall så har jag legat vaken i typ en och en halv timme nu och gav helt enkelt upp, jag kunde inte ligga kvar i sängen och hosta, vrida på mig och sucka.. så nu ligger jag här helt enkelt i den sköna soffan och kollar runt lite på fb och ja du vet.. läser alla möjliga olika bloggar. 

men sen ligger jag också och tänker på ifall det spökar här i vårat hus. jag ligger i vardagsrummet när helt enkelt spotlightsen i taket blinkar till två gånger... och sen efter typ en kvart blinkar dom till igen.. wierd! 
sen börjar pappa snacka i sömnen som vanligt, men det är ju bara normalt, ingeting att bli rädd för direkt.

det börjar iallafall ljusna här utanför fönstren ser jag. men jag får väl vänta någon timme till annan det blir frukost på det här bygget!

over and out! 

Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0