jag känner bloggtorka...

sitter och lyssnar på empire of the sun och känner en bloggtorka som aldrig förr. finns verkligen ingenting att blogga om i denna trista vardag man lever nu för tiden. dagarna rinner förbi och man hinner knappt säga halv sju. man vet helt enkelt inte ut eller in.

fast när man tänker på att det bara är 11 dagar kvar till jag och min älskade älskade jonatan åker till thailand så känner man att livet kanske inte är så tråkigt trots allt. i tre helt underbara veckor ska jag spendera tiden men min älskling!
fick prata med mig käre broder idag också, han ringde och ville att jag skulle skicka me lite saker ner till honom som redan är i thailand.. mamma och sis åker ner imorn så dom får vara budbärare.

tänka sig att det var ett helt år sedan jag va där sist, helt sjukt. jag längtar verkligen.


bjuder på en bild... låt den tala för sig självt! 


Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0