backpackers... eller nått..?

äntligen tillbaka i huset, med en skön säng och fräsht överallt. det är nämnligen så att jag, elin och robin skulle ut och backpacka lite.. vi tog oss över till koh samet där vi skulle tillbringa två dagar.. alltså en natt. elin backpacker med en skinväska på armen och det första hon säger när hon kommer in i rummet som robin så snällt hade fixat säger hon; "therese, kan man sitta på sängen? (efter att jag svarat lägger hon fint ut sin strandsarong på sängen och sätter sig)." när hon sitter på sängen får hon syn å något som hon tror är täcket och frågar; "therese, är det där täcket? (efter at jag svarat är hon tyst...).
 
ja, så va det iaf å våran lilla resa, roligt var det. men nu ä viäntligen tillbaka. tillbaka till paradiset... jag och elin har varit å massage idag också. vilket var jävligt skönt. vi fick te också.. vilket va mindre skönt, då det smakade som havre. men vi svepte i oss det ändå.

nej nu ska elin få kolla sin ansiktsbok sen ska vi sova. imorn är det julafton och då vankas det elefantridning... (ska detta bli en ny tradition kommer jag älska julen framöver).

god natt och god jul! 

Kommentarer
Jag heter Boman & Villman

Hej här kommer en vit julhälsning från oss massor av snö som sitter fast i både skägg som tassar efter våra promenader.Imorgon är det dax för julklappen om hon vi bor hos vågar ta i delikatessen kalkonfoten i övrigt är det bra vi sover på kökssoffan mellan rastningarna och skäller ut de flesta som går förbi, en och annan prinskorv har det blivit oxå. Må så gott och hälsa resten av familjen puss & kram från oss//Dina prinsar

2009-12-23 @ 20:56:04

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0