2009.12.15

tänk att jag gick in i min skola för alra sisa gången detta året. helt sjukt. nu har jag en sketen termin at ta mig igenom sen är det hej då skola, hej nya underbara liv! det ska bli ett grymt år, 2010... lite sjukt är det. som mormor sa igår, tänk att våran lilla prinsessa har vuxit up och blivit så stor. och det är just det jag har gjort, även fast jag känner mig som om jag vore 5 vissa dagar och inte ens kan klä på mig själv på morgonen.
iallafall, snart är det slut, slut på det här skit livet. tänk att vakna upp och känna att man aldrig mer ska gå till skolan, iallafall inte den gamla vanliga skolan.
för visst har jag planer efter skolan, jobb har jag ju redan, iallafall en säsong till... sen.... drar jag. ja vem vet vart jag hamnar? afrika..? malmö..? göteborg..? turkiet..? thailand..? ja ingen vet egentligen, inte ens jag.
för jag vet ingenting!








tänk att någon kan väcka så mycket liv inom en.
tänkt att någon kan få mig att må så bra.



Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0