tråkigt.....

rättskunskap, ja okej det är tråkigt. någon som tycker något annat?

nej jag tänkte väl så också.

idag blir det långdag i skolan. 11.15-22.00. okej jag vet vad ni tänker... sjukt lång dag. men så farligt är det inta. slutar 15.30 men hinner inte hem imellan skolan och teatern 18.40 ikväll så det blir middag med clara & co efter skolan. myyysss!

engelska NP idag också, suck! Kommer ju inte klara det men vafan, som jag brukar säga... "jag gör mitt bästa iallafall".
ähh skit samma!

lunch med katja, ankan och lollo idag också. mysigt.
har ju inte träffat min älsklingsanka på huuuuuur länge som helst.

imorn blir det en sväng på stan också med *jonatan, såååå mysigt. har inte träffat henne på stört länge. 
sen är det valborg också.. på torsdag. ska bli sjukt kul. uppsala! 

nej nu måste jag plugga också. rättskunskap var det. suck! 

Kommentarer
Jag heter Angelica

<3

2009-04-29 @ 11:42:47
Titta in på min blogg http://schpanki.blogg.se/

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0