taggad till tusen!

ja jag har mått dåligt. jag har haft det jobbigt, jag har varit ledsen. jag har tänkt at livet är pissjobbigt och ja jag har tänkt ännu värre tankar. men ibland känner jag faktiskt just så. jag känner ibland at jag kanske skulle passa bättre någon annanstans. kanske på ett ställe där allt är svart eller vitt eller gud vet vilken färg det är. ja just det, gud kanske vet vilken färg det är på den där andra sidan.

men iallafall. idag har jag haft en toppendag. jag hade iofs lite panik imorse och kanske att jagblev lite tårögd inför min engelskalärare. men efter det... ja då hade jag världens mest intressanta psykologilektion om drömmar. hur kul som heslt. och självklart blev det inte sämre när jag fick hur mycket beröm som helst utav min tyskalärare. 

shit, jag kokar.... jag är så glad idag! kokar kanske är fel ord att använda?! 
och sämre blir det inte heller när jag tänker på att jag ska åka till ÅRE inatt. japp inatt kl 00.00 bär det av mot åre fjällby. det kommer bli hur galet som helst eftersom att jag åker med världens mest partytaggade brudar. plus att fågelsrämman och huliganen ska med ;) gud vet vad som kommer hända där borta. jag vill inte ens tänka tanken. nej nu ni, nu ska jag fortsätta med packningen.   

Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0