sjukling..

jag mår så sjukt dåligt, fattar egentligen inte hur jag orkar sitta framför datan. men ja, det är väl håkan som får mig att fortsätta kämpa. sitter just nu och lyssnar på För sent för Edelweiss. det sjuka är att jag faktiskt sitter och pluggar samtidigt. fick ny energi när jag loggade in på online och såg att jag fått mitt betyg på isvaksanalysen, MVG!! kanske inte världens svåraste sak att få mvg på men om jag inte fått det hade jag bara fått ångest.

ha sovit från kl 14.15 idag också så lite överskottsenergi har man ju. men tror iaf att jag blir hemma imorn från skolan också. bättre att bli helt frisk.
nej nu blir det nog lite te och sen sova.. försöka iaf..

Kommentarer
Jag heter K

du är en liten fis

2009-04-15 @ 17:55:11
Titta in på min blogg http://lovstraand.blogg.se/
Jag heter alex som är ditt bloggfan

haha pluggissen själv fick man g minus

2009-04-29 @ 01:00:27

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0