morgonpigg?

frågan är varför man sitter och bloggar typ 06.10 på morgonen en måndag? att jag ens tar mig upp är ett under och att jag sedan blir klar så fort att jag hinner sätta mig och blogga är ännu mer konstigt.
ännu en hemlighet är att jag för en gångs skull har ätit frukost, detta betyder att jag gick upp skit tidigt, ja sisådär 05.10 ringde klockan.


är jag sjuk eller bara allmänt konstig?
tål att tänkas på.


sitter och funderar lite också, eller okej ja, jag räknade ut hur många dagar jag har kvar i skolan. pga resor och lediga dagar har jag endast 32 dagar kvar i skolan tills sommarlovet, är inte detta helt fucking underbart? jag ryser. och med tanke på att många säger att tvåan på gymnasiet är det jobbiaste året är jag ännu mer glad efersom jag snart har klarat av detta tuffa år.

nej nu måste jag nästan dra mig mot stationen.

Kommentarer

Kommentera med varma och kärleksfulla ord

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

e-mail? (publiceras ej)

Blogg?

Vad vill du ha sagt?

Trackback
RSS 2.0